چه نكاتي را بايد قبل از خريد فالوور اينستاگرام مد نظر قرار دهيم؟

۱۴ بازديد

اين نرم افزار از برترين نرم افزارهاي افزايش فالوور است. كه با نصب آن در اندرويد مي توانيد تعداد دنبال كنندگان اينستاگرام خود را افزايش دهيد. از زمان نصب به صورت رايگان فالوورهاي واقعي اينستاگرام شما را افزايش مي يابد. برنامه Free Followers Plus به حجم كم و استفاده آسان مشهور است بيش از ۵۰۰ هزار كاربر نصب شده دارد.اين برنامه علاوه بر اينكه فالوورهاي رايگان براي شما مي گيرد امكان خريد فالوور اينستاگرام نيز در آن وجود دارد. برنامه Get Followers با سكه كار مي كند. با وجود رايگان بودن برنامه شما بايد در اين اپليكيشن فعاليت كنيد تا به شما فالوور واقعي عرضه كند. برنامه در زمان دانلود شدن، برخي از سكه ها را به حساب شما وارد مي كند. پس از آن، از شما مي خواهد تا حساب هاي خاصي را در اينستاگرام دنبال كنيد. اين برنامه رايگان است و فالوورها و لايك هاي رايگان اينستاگرام براي شما به همراه مي آورد.

امروزه بحث جذب فالوور در اينستاگرام بسيار داغ شده است چرا كه اين شبكه در كنار جذابيت هاي سرگرم كننده اش تبديل به بستر سود آور و كم هزينه اي براي كسب و كارها شده است از طرفي افزايش فالوور ارگانيك پروسه اي طولاني و نيازمند تلاش هاي بازاريابي بسيار است.خريد پيج اينستاگرام: مزايا و معايباگر صاحب كسب و كاري باشيد يا قصد فعاليت پر رنگ و شناخته شدن در اين شبكه را داشته باشيد احتمالا به روش ميان بر “خريد پيج اينستاگرام” فكر كرده ايد. اما آيا اين اقدام تا چه اندازه درست است؟ مزايا و معايب خريد پيج چيست؟ چه نكاتي را بايد قبل از خريد مد نظر قرار دهيم؟ آيا خريد پيج هاي اينستاگرام قانوني هست؟ خريد فالوور چه مضراتي دارد؟ اگر ابهامات بالا براي شما هم پيش آمده است با مطلب زير همراه باشيد تا به مزايا، معايب و مسائل پنهان اين كار پي ببريد. آيا خريد پيج اينستاگرام قانوني است؟

 

وجود اين گونه فالوور اينستاگرام هيچ ارزشي بعنوان دنبال كننده نخواهد داشت. پيشنهاد ما خريد فالوور 100 درصد واقعي فعال از مستر فالوور بجاي فيك ميباشد، دليل اين موضوع هم كاملا مشخص است بي ارزش بودن دنبال كننده هاي فيك و ريزش اين مدل دنبال كننده. خريد فالوور واقعي فعال بدون ريزش دغدغه اكثر افرادي ميباشد كه به فكر خريد دنبال كننده در اينستاگرام ميباشند. خريد فالوور هميشه با دردسرهايي همراه بوده است، البته هميشه درصد كمي از فالوور ها دچار ريزش ميشوند. بسياري از وبسايت هاي فالوور واقعي ارائه نميدهند و يا تضميني بر عدم ريزش نميدهند. البته لازم به ذكر است كه اين مورد فقط يكي از دلايل ريزش فالوور ميباشد كه مرتبط با خريد فالوور است. دلايل متفاوتي نيز براي ريزش فالوور نيز وجود دارد كه بستگي به مواردي چون عدم فعاليت، مناسب نبودن پست ها، نا مرتبط بودن هشتگ ها و… كه هر مورد سهم جدايي در اين موضوع دارند. شما با خريد فالوور واقعي فعال بدون ريزش اين اطمينان را خواهيد داشت كه در آينده كمترين ميزان ريزش در بين دنبال كننده هاي شما اتفاق خواهد افتاد.

 

تقريبا همه ما در گوشي خود برنامه اينستاگرام را داريم و بسياري از ما براي كسب و كار خانگي اينترنتي يا فروشگاه اينترنتي خود از آن كسب درآمد ميكنيم. كاربران اينستاگرام هر روز در حال افزايش هستند و اين افزايش به سود كسب و كارهاي اينترنتي در اين فضا است. اين فضا امروزه تبديل به يك فضاي رقابتي شده است كه شما در اين فضاي رقابتي بايد بتوانيد هدفمند عمل كنيد و از بهترين روشهاي بازاريابي استفاده كنيد. يكي از راههاي هدفمند عمل كردن و بازاريابي مناسب در اين فضا برگزاري مسابقات اينستاگرامي است. در واقع قرعه كشي از بين لايك و كامنت اينستاگرام به عنوان يك مسابقه براي كاربران شما بسيار هيجان انگيز خواهد بود و بر ميزان فروش شما تاثير قابل توجهي خواهد گذاشت. شما با استفاده از انواع برنامه قرعه كشي از بين لايك و كامنت اينستاگرام ميتوانيد فالوورهاي خود را افزايش بدهيد و به رشد كسب و كار خود كمك كنيد. اما اين مسابقات به چه صورتي برگزار ميشوند و ابزارهايي كه براي انجام اين مسابقات لازم است چيست؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.